COMUNICAT DE ACNV DAVANT DEL 9 D'OCTUBRE DE 2017

11/10/2017

Des de ACNV volem manifestar:

• 1- Agrair a tots els valencians i valencianistes la seua conducta responsable i reivindicativa en la provesso.
  • 2- Al mateix temps que valorem que qualsevol valencià utilise la llibertat d'expressio, condenem aquelles actituts servils en el pancatalanisme i l'espanyolisme. Hem de fer força tambe en els mijos de comunicacio que manipulen en ficar a tots en el mateix sac de l'ultradreta.
  • 3- Condenem les agressions de l'extrema dreta i com hem senyalat, en multiples ocasions de forma mes que preclara, el valencianisme ha d'evitar com siga anar en estos "companyers de viage". Be farien els valencianistes en reclamar que les seues associacions o partits feren publiques les repulses com ya ferem nosatres en uns atres moments.
  • 4- El nostre pensament i la nostra actuacio estan documentats, fora de tot dubte de connivencia o permissivitat en aquells grups que atenten contra la nostra identitat. Hem segut els mes contundents –per no dir els unics– que publicament hem criticat l'actuacio d'alguns partits o colectius complaents en actuacions antivalencianes. Es una llastima i un greu problema que la valentia no es veja recompensada i que els que es fiquen de costat guanyen. L'hemeroteca no enganya. Alguns s'ho han de fer mirar.

¡Vixca Valencia lliure!